Zorgeloos verhuren met de jarenlange kennis en ervaringen van Dimitri Lankhorst.

  • Stap 1.

    Kennismaking 1

    Graag komen we op een geschikt tijdstip persoonlijk kennismaken om te luisteren naar de wensen en verder het proces te bespreken en uitleg te geven over de verschillende varianten voor de verhuur, ben je eigenaar dan zijn er keuzes maar de belangrijkste is de tweejarige huurovereenkomsten zodat jij als verhuurder altijd kan ontbinden na verloop van deze periode, we leggen uit welke andere overeenkomsten er gesloten kunnen worden met huurder. Verder nemen we de kenmerken van je woning op en kunnen we adviseren in hoe je jouw woning het best kan presenteren en gereed maken voor de verhuur.

  • Stap 2.

    Styling 2

    Desgewenst geeft Alexandra advies voor het gereed maken van de woning voor fotografie en later voor de verhuur. Wij hebben door jaren van ervaring goed kijk op wat een potentiele huurder nodig heeft zowel voor gemeubileerde als gestoffeerde woningen en daarmee kunnen we jouw woning later floreren in deze markt.

  • Stap 3.

    Live 3

    Zodra de foto’s van je woning door ons zijn bewerkt en wij alle informatie compleet hebben, zullen wij zorgen dat je woning binnen de kortste keren online komt te staan. Niet alleen op onze eigen website, maar ook op verschillende grote huurplatformen als Funda, Pararius, Huurwoningen, etc. Daarnaast bieden wij de woning actief aan in ons eigen netwerk denk bijvoorbeeld aan grote nationale en internationale bedrijven die gevestigd zijn in de randstad.

  • Stap 4.

    Bezichtigingen 4

    Voor geschikte kandidaten plannen wij een (of meerdere) bezichtiging(en) in. Dit gaat geheel in overleg.

  • Stap 5.

    Geschikte kandidaten 5

    Kandidaten die serieus geïnteresseerd zijn in de woning krijgen de mogelijkheid een voorstel te doen. Na een gedegen screening van de potentiële huurders, waarbij wij onder meer een credit check uitvoeren, sturen wij de voorstellen naar je door. Wij zullen hierin adviseren en jouw belangen behartigen in de onderhandeling.

  • Stap 7.

    Overeenkomst 7

    Nadat het voorstel akkoord bevonden heeft, zullen wij de huurovereenkomst stellen opstellen die bij jou past. Zodra alle documenten ondertekend zijn en de eerste maand huur en de borgsom zijn betaald, volgt de sleuteloverdracht.

  • Stap 8.

    Check - in 8

    De sleuteloverdracht vindt plaats tijdens de check in, welke op of rond de startdatum van het contract gepland wordt. Bij de oplevering van de woning maken wij een gedetailleerd rapport op met een uitgebreide fotorapportage om de huidige staat van de woning goed te documenteren. Aan het einde van de huurperiode doen wij hetzelfde. Op deze manier kunnen wij je het beste assisteren in het geval van (zeldzame) behandeling van (geringe) schade. Je krijgt onze maximale aandacht.

  • Stap 9.

    Nazorg 9

    We informeren altijd bij de nieuwe huurder of alles naar wens zo in de eerste maand en dat ze met vragen altijd bij ons terecht kunnen. Betrokkenheid.

  • Stap 10.

    Kosten 10

    Voor het berekenen van de kosten van het gehele proces hebben we doorgaans een standaard tarief, heb je interesse neem contact op met Dimitri Lankhorst en dan hoor je direct wat jouw kosten zijn voor de gehele begeleiding van de verhuur van jouw woning.